torstai 9. helmikuuta 2012

Haaste: Unelmia

Sain seuraavan haasteen (kiitos!) Essiltä, Emppula-blogista:


Jos minulla olisi kaikki maailman rahat,
mitkä viisi (5) tärkeintä kohdetta hankkisin

ilman materiaalisyyllisyyttä?


1) ISON JA KAUNIIN OMAKOTITALON


2) MATKALIPUN MAAILMANYMPÄRYSMATKALLE






3) AUTON

4) KANALAN :D (Kattokaa kuvia, niin ei tartte selitellä enempää :))







 

 
5) LOMAHUVILAN ULKOMAILTA (en löytänyt netistä yhtään, mikä kelpais mulle :D)



Oon nyt vähän tylsä, kun en jaksa jakaa tätä haastetta eteenpäin. Mutta tossa mun unelmat :) Toki oikeesti antaisin muillekin vaikka ja mitä, jos mulla olis tollasia summia :)


P.S. Kuvat napattu seuraavista paikoista:
Talot: kannustalo.fi
Rantakuvat: rantapallo.fi
Audi: autospecifications.org ja wikipedia.org (Audi A3 Sportback front 20090714.jpg)
Kanala: thefancyfarmgirl.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti